Podczas konsultacji obsługujemy tylko jeden numer pesel.
W przypadku niektórych leków wymagamy okazania dokumentacji medycznej lub poprzednich recept, które są dostępne na koncie IKP.
Pierwsze i kolejne zamówienie na dany lek - lekarz skontaktuje się z Tobą na czacie. Link do czatu zostanie wysłany w wiadomości SMS. Na wniosek pacjenta istnieje możliwość kontaktu telefonicznego.
REALIZACJA
E-receptę pod postacią kodu otrzymasz SMSem.
E-receptę w PDF otrzymasz w wiadomości E-MAIL.
E-receptę możesz zrealizować w każdej stacjonarnej aptece.
Do realizacji potrzebujesz numeru pesel oraz kodu recepty.
Każda e-recepta jest ważna 30 dni. Jeżeli utracisz kod recepty skontaktuj się z nami lub sprawdź e-receptę na swoim koncie IKP.
ZAMÓWIENIE
Podczas konsultacji obsługujemy tylko jeden numer pesel.
Możesz wnioskować o zwolnienie jako pracownik (osoba cywilna; służby mundurowe; firma zagraniczna) lub jako student / uczeń.
Pracownik: Lekarz ma możliwość wystawienia e-zwolnienia na kilka numerów NIP (u kilku pracodawców).
Student / Uczeń: Prosimy o pominięcie pytania o nr NIP.
Lekarz skontaktuje się z Tobą telefonicznie z numeru: 22 164 36 77.
REALIZACJA
W przypadku e-zwolnienia dla pracownika lekarz ma prawo do wystawienia zwolnienia do 3 dni wstecz i do 3 dni w przód. (Ograniczenie to nie występuje w przypadku zaświadczenia zwolnieniowego dla studenta / ucznia)
E-zwolnienie / zaświadczenie zwolnieniowe otrzymasz w formacie PDF na maila.
Pracownik: E-zwolnienie jest zgłaszane do ZUS i przesyłane do pracodawcy przez system cyfrowy, po uzyskaniu informacji o wystawieniu zwolnienia nie musisz go już nigdzie dalej zgłaszać.
Pracownik: E-zwolnienie pojawi się na koncie IKP w ciągu około 3 dni konsultacji.
ZAMÓWIENIE
Podczas konsultacji obsługujemy tylko jeden numer pesel.
W przypadku większości skierowań wymagamy okazania dokumentacji medycznej.
Lekarz skontaktuje się z Tobą telefonicznie lub mailowo.
REALIZACJA
E-skierowanie możesz zrealizować w każdej stacjonarnej pracowni diagnostyki obrazowej.
Do realizacji potrzebujesz numeru pesel oraz kodu skierowania.
Kod e-skierowania otrzymasz poprzez SMS; dokument PDF otrzymasz poprzez E-MAIL.
Każde e-skierowanie jest ważne bezterminowo i można je zrealizować w formule komercyjnej (nie na NFZ).
Jeżeli utracisz kod e-skierowania skontaktuj się z nami lub sprawdź e-skierowanie na swoim koncie IKP.
ZAMÓWIENIE
Podczas konsultacji obsługujemy tylko jeden numer pesel.
W przypadku niektórych leków wymagamy okazania dokumentacji medycznej lub poprzednich recept, które są dostępne na koncie IKP.
Zamówienie może obejmować przedłużenie recepty na stałą antykoncepcję hormonalną.
Pierwsze i kolejne zamówienie na dany lek - lekarz skontaktuje się z Tobą na czacie. Link do czatu zostanie wysłany w wiadomości SMS. Na wniosek pacjenta istnieje możliwość kontaktu telefonicznego.
REALIZACJA
E-receptę pod postacią kodu otrzymasz SMSem.
E-receptę w PDF otrzymasz w wiadomości E-MAIL.
E-receptę możesz zrealizować w każdej stacjonarnej aptece.
Do realizacji potrzebujesz numeru pesel oraz kodu recepty.
Każda e-recepta jest ważna 30 dni. Jeżeli utracisz kod recepty skontaktuj się z nami lub sprawdź e-receptę na swoim koncie IKP.
ZAMÓWIENIE
Podczas konsultacji obsługujemy tylko jeden numer pesel.
Zamówienie może obejmować zgłoszenie zapotrzebowania na doraźnie stosowaną antykoncepcję awaryjną (tzw. tabletkę “dzień po”).
Z konsultacji może skorzystać każda kobieta powyżej 18 r.ż.
Pierwsze i kolejne zamówienie na dany lek - lekarz skontaktuje się z Tobą na czacie. Link do czatu zostanie wysłany w wiadomości SMS. Na wniosek pacjenta istnieje możliwość kontaktu telefonicznego.
REALIZACJA
E-receptę pod postacią kodu otrzymasz SMSem.
E-receptę w PDF otrzymasz w wiadomości E-MAIL.
E-receptę możesz zrealizować w każdej stacjonarnej aptece.
Do realizacji potrzebujesz numeru pesel oraz kodu recepty.
Każda e-recepta jest ważna 30 dni. Jeżeli utracisz kod recepty skontaktuj się z nami lub sprawdź e-receptę na swoim koncie IKP.
ZAMÓWIENIE
Podczas konsultacji obsługujemy tylko jeden numer pesel.
W ramach e-konsultacji lekarz może wystawić dowolne dokumenty medyczne, z oferty naszej Przychodni, w zależności od potrzeb pacjenta.
Lekarz skontaktuje się z Tobą telefonicznie z numeru: 22 164 36 77.
REALIZACJA
Wystawiony dokument medyczny otrzymasz pod postacią kodu w wiadomości SMS i/lub pod postacią PDF w wiadomości E-MAIL.